پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204358
کارشناس مسائل سياسي گفت:
نماينده مجلس بايد بستر رشد اقتصادي و پايه هاي فرهنگي را تقويت کند
تاریخ انتشار : 1394/11/28 11:47:25
نمایش : 1344
کارشناس مسائل سياسي گفت: نماينده مجلس بايد بستر رشد اقتصادي را فراهم و پايه‌هاي فرهنگي و اقتدار نظام را تقويت کند.
رضا احمدي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: با توجه به برگزاري دو انتخابات مهم دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري بايستي به اصول توجه داشت.

وي با اشاره به ويژگي‌هاي نماينده خوب و اصلح افزود: نماينده مجلس بايد بستر رشد اقتصادي را فراهم و پايه‌هاي فرهنگي و اقتدار نظام را تقويت کند.

وي دانش و بينش را توام لازمه يک نماينده مجلس دانست و افزود: حتي بايد از نظر روش نماينده را امتحان کرد تا مشخص شود اهل ميدان کار هست يا نيست.

وي اظهار کرد: اگر در زمان برگزاري انتخابات مردم افراد کارآمد و ناکار آمد را تشخيص ندهند، جامعه با مشکلات جدي مواجه مي‌شود.

احمدي کارشناس مسائل سياسي گفت: در نظام اسلامي هنگام برگزاري انتخابات افراد خوب و بد را انتخاب نمي‌کنيم بلکه انتخاب بين افراد خوب و خوب‌تر است از اين جهت بايد به شايسته سالاري و انتخاب بهترين‌ها توجه کرد.

وي با اشاره به خصوصيات نماينده مجلس خبرگان و شوراي اسلامي به ولايتمداري و ولايت پذيري نماينده مورد نظر مردم اشاره کرد و گفت:يک نماينده اصلح بايد داد از ولايت بزند  و نمايندگان وعده هايي ندهند که نتوانند به عمل برسانند چرا که کار اجرايي وظيفه دولت است.

وي افزود:نماينده مجلس خبرگان بايد کسي باشد که سابقه انقلابي و دفاع از ولايت داشته باشد و جامعه اسلامي و مراجع او را تاييد کنند و امتحان خود را پس داده باشد.
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html